1. خانه
  2. مقالات
  3. کسب و کار
  4. افزایش فروش آنلاین با تبلیغات در موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی

افزایش فروش آنلاین با تبلیغات در موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی

دسته بندی : کسب و کار, مقالات
بازدید : 208
افزایش فروش آنلاین با تبلیغات در موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی

گذر از خرده فروشی به سمت وب سایت های تجارت الکترونیک در دهه گذشته به طور پیوسته ادامه داشته است که انتظار می رود بین سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۲۳ فروش جهانی تجارت الکترونیک ۵٫۲ میلیارد دلار افزایش داشته باشد. از آنجا که خرید آنلاین با پلتفرم های جستجو و شبکه های اجتماعی یکپارچه می شود و با بهبود UX (طراحی تجربه کاربری)، کاربران بیشتری تمایل به خریدهای آنلاین دارند. این روند تغییر باعث شده برند های خرده فروشی در استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی خود تجدید نظر کنند و بودجه بیشتری را به سئو و تبلیغات در موتورهای جستجو اختصاص دهند. در سال ۲۰۲۰ ، تبلیغ کنندگان تقریباً ۲۰۰ میلیارد دلار در تبلیغات موتورهای جستجو با هزینه خرده فروشی بیش از ۱۵ میلیارد دلار هزینه کردند و انتظار می رود این تعداد افزایش یابد.

اگر از موج تبلیغات در موتورهای جستجو و تبلیغات در شبکه های اجتماعی عقب هستید ، نگران نباشید. تبلیغات در موتورهای جستجو برای تجارت الکترونیک بسیار آسان است و شما نتایج سریعتری از سئو خواهید دید. افزایش فروش آنلاین با تبلیغات در موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی باعث می شود تا شما یک بازخورد بسیار عالی از این نوع تبلیغات بگیرد.

در این مقاله ، من همه چیزهایی را که باید برای افزایش فروش تجارت الکترونیک برای برندهای خرده فروشی خود از طریق تبلیغات درموتورهای جستجو و تبلیغات در شبکه های اجتماعی بدانید، عنوان کرده ایم.

تبلیغات پولی

تبلیغات پولی چطور میتواند به شما در دستیابی به اهداف تجارت الکترونیک کمک کند؟

جستجوی در شبکه های اجتماعی و همچنین از طریق Google Ads و Bing Ads بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا به فروش منجر شود.

  • SEO: ترافیک زیادی را میتوانید از طریق سئو به دست آورید
  • بازاریابی محتوا: تیم ما محتوای باکیفیتی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته شود ، لینک می گیرد و بازدید جذب می کند.
  • استفاده از مدیا: استفاده از استراتژی های پولی اما موثر با مشخص بودن وضعیت بازگشت سرمایه

برای مثال ، فیس بوک حدود ۸۰ درصد از سهم مراجعه افراد در ایالات متحده به سایت های تجارت الکترونیک را در اختیار دارد.

در عین حال ، اینستاگرام می تواند به ۱٫۱۶ میلیارد کاربر دست پیدا کند.از طرف دیگر بیش از ۵۸ درصد از زنان برای تصمیم گیری و خرید از Pinterest استفاده می کنند.

سئو برای ایجاد آگاهی در افراد نسبت به برند و جذب آنها، فرآیندی زمانبر است. محتوای شما ممکن است بلافاصله نشان داده نشود ، یا مخاطبان مناسب را هدف قرار ندهد. از طرف دیگر تبلیغ در موتور های جستجو، با هدف قرار دادن مخاطب مناسب ، نتایج سریع تری به شما خواهد داد. می توانید از این روش برای هر تعداد هدفی که دارید ، از آگاهی افراد گرفته تا ثبت نام و تبدیل بازدید کننده ها به مشتری ، استفاده کنید.

وقتی نوبت به تجارت الکترونیک رسیده باشد ، تبلیغ در شبکه های اجتماعی انعطاف زیادی به شما می دهد. فکر کنید به اینکه سیستم عامل های مختلف وجود دارد و روش های مختلف برای رسیدن به مخاطبان خود از طریق آنها دارید. به عنوان مثال خرید در اینستاگرام را در نظر بگیرید. طبق آمار شرکت اینستاگرام ، ۶۰ درصد از کاربران بررسی شده محصولات جدید را از طریق اینستاگرام پیدا میکنند.

با استفاده از تبلیغات اینستاگرام ، می توانید پست هایی با تگهایی مرتبط با محصول ایجاد کنید که مستقیماً به صفحه جزئیات محصول لینک شده اند و به افزایش فروش کمک می کنند. در اینجا فقط در مورد ویژگی های ساده محصول صحبت نمی کنم. برند های تجاری عطش هایی ایجاد می کنند: محصولات انحصاری با زمان محدود در اینستاگرام که مستقیماً به صفحه خرید لینک شده اند.

مک دونالد تایوان از همین روش برای برگر jet-black  خود ایجاد کرد ، البته در همکاری با طراحی به نام Apujan.

بازاریاب ها همچنین راهنماهای محصول را از طریق راهنماهای اینستاگرام ایجاد می کنند که به صفحات محصول لینک دارند.

Sephora راهنمایی برای JLo Beauty را ایجاد کرد که شامل هفت محصول است تا به کاربران کمک کند همان ظاهری که در تبلیغات گفته شده را پیدا کنند

هر محصول به یک صفحه خرید لینک میشود و به کاربران امکان می دهد محصولات را از طریق لاین زیبایی JLo از طریق Sephora خریداری کنند.

در مثالهایی از این دست ، تبلیغات پولی بخشی از تجربه خرید می شوند. آنها به طور یکپارچه با سایت شما در ارتباط می شوند تا تبدیل بازدید کننده به مشتری ،افزایش فروش در تجارت الکترونیک و حفظ مشتریان وفادار ، بسیار آسان تر باشد.

تفاوت بین بهینه سازی برای ترافیک و تبلیغات پولی برای فروش در تجارت الکترونیک

بهینه کردن ترافیک و تبلیغات پولی دو موضوع مختلف هستند که به رویکردهای کاملاً متفاوتی نیاز دارند. در اینجا برخی از تفاوت های اصلی ذکر شده است.

کلمات کلیدی

در تبلیغات پولی حدس  کلمات کلیدی مطرح میشود. با جستجوی ارگانیک ، کلمات کلیدی را پیش بینی می کنید که فکر می کنید برای برند شما خوب باشد و سپس با محوریت آنها محتوا می سازید. از آنجا به بعد ،منتظر میشوید تا ببینید آیا محتوای شما ترافیک را افزایش می دهد یا خیر.

با جستجوی پولی ، نتایج سریعتر و بیشتری را مشاهده می کنید زیرا هزینه کلمات کلیدی را پرداخت می کنید که مخاطبان هدف شما آنها را انتخاب میکنند.

یک سوم از افراد مورد بررسی توسط Clutch  گفتند که آنها بر روی تبلیغات در نتایج جستجو کلیک می کنند زیرا این امر مستقیماً به جستجوی آنها پاسخ می دهد.

مطمئنا هر چقدر تعداد کلمات کلیدی مورد جستجو بیشتر شود ، هزینه بیشتری برای نشان دادن کلمات کلیدی خود نیاز دارید.

مخاطبان

با جستجوی ، مخاطبان را در پلتفرم های مرتبط هدف قرار می دهید. با این حال ، با تبلیغات پولی هر یک از پلتفرمها به شما امکان می دهد بر روی مخاطبان هدف خود خوب تمرکز کنید. شما می توانید نه تنها یک جمعیت خاص یا روانشناختی بلکه یک لوکیشن یا قصد مشتریان را نیز هدف قرار دهید.

حتی می توانید تا  افرادی را که به سایت شما مراجعه کرده اند اما خریدی انجام نداده اند  هدف قرار دهید ، همانطور که در مطالعات موردی زیر این روش را مشاهده خواهید کرد.

شما برای اینکه بتوانید بهتر مخاطب های خود را بشناسید می توانید مقاله بهترین راه های شناخت مشتری را مطالعه فرمایید.

تلاش

سئو و جستجوی پولی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به زمان و تلاش نیاز دارند. با استفاده از SEO ، محتوای خود را به مرور کنترل می کنید تا عملکرد آن را ببینید و سپس محتوای خود را در صورت لزوم تغییر میدهید و تنظیم می کنید.

با پرداخت پول، نتایج سریعتر خواهد شد. جستجوی پولی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داده های زیادی به شما می دهد. کلید یک کمپین موفق نظارت دائمی بر داده های آن است. بازاریاب ها بر نرخ کلیک و هزینه هر تبدیل (CPC) فرد عادی به مشتری تمرکز میکنند ، و آزمایشات A / B را در همان کمپین انجام می دهند تا ببینند کدام یک به نتیجه بهتری میرسند

نکاتی برای بازاریاب های خرده فروشی ها برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و تبلیغات پولی

اول موارد اولیه: قبل از ایجاد هر چیزی ، عمیقاً به مخاطب مورد نظر خود فکر کنید. بفهمید چه کسانی هستند ، چگونه چیزهایی که میخواهند را جستجو می کنند و خرید می کنند و در کجای اینترنت آنلاین  میشوند.

در مرحله بعد ، پلتفرمهایی را انتخاب کنید که به بهترین شکل در خدمت برند شما و اهداف فروش شما باشند. به عنوان مثال ، AdEspresso اشاره می کند که Google Ads به طور کلی فروش بالاتری را در فروش ایجاد می کند ، در حالی که از Facebook برای آگاهی از برند استفاده می شود.

یک شخصیت خریدار ایجاد کنید که نه تنها مشخص کننده مخاطبان شما باشد بلکه نشان دهد نیاز و مشکل آنها چیست. مشکلاتی که محصول شما می تواند برای آنها حل کند چیست؟ تبلیغات شما باید مستقیماً به این مشکلات بپردازد.

برای مثال بازاریاب ها ممکن است تبلیغاتی مانند این تبلیغ  Hotjar را در صفحه فیس بوک خود مشاهده کنند:

به تگ در بالا توجه کنید. این به طور مستقیم به نقطه ای که بسیاری از بازاریاب ها احساس می کنند ، می پردازد: داده های زیادی که به دست می آوریم.

در مرحله بعد ، یک تصویر جذاب (یا دو عکس) با کیفیت بالا یا یک ویدیو قرار دهید. مهم نیست که با کدام پلتفرم کار می کنید ، به تصاویر یا فیلم هایی نیاز دارید که مخاطبان شما را جذب کند. در Google Ads ، این به معنای تصاویر محصول است که در Google Shopping نمایش داده می شود.

در نهایت تبلیغات اجتماعی پولی شامل CTA است. در این مثال ، Hotjar دارای یک CTA و یک دکمه ثبت نام است

نحوه ایجاد یک تبلیغ عالی بستگی زیادی به پلتفرم انتخابی شما دارد. من در مورد روشهای مختلفی صحبت کرده ام که می توانید در اینستاگرام ، فیس بوک و Google Ads استفاده کنید ، اما هر پلتفرم دارای مجموعه ای منحصر به فرد برای ایجاد مشتری جدید است.

برای مثال Snapchat هر روز ۲۶۵ میلیون کاربر فعال دارد. بستر تبلیغاتی آنها به برند ها این امکان را می دهد کمپین های تبلیغاتی را از طریق این پلت فرم ایجاد و راه اندازی و نظارت کنند. با نصب Snapchat Pixel ، بازاریاب می توانند تبلیغات خود را در هر لحظه دنبال کنند.

ویژگی منحصر به فرد Snapchat این است که ۶۴ درصد کاربران محتواها را با صدا مشاهده می کنند. بنابراین ، در حالی که تبلیغات دارای زیرنویس برای فیس بوک خوب جواب می دهد ، بازاریاب ها باید به جنبه صوتی در تبلیغات Snapchat توجه کنند.

چطور مطمئن شوید که تبلیغات پولی باعث ایجاد مشتریان جدید و فروش بیشتر میشود؟

در اینجا چند نکته دیگر برای ایجاد جستجوی پولی و کمپین هایی در شبکه های اجتماعی برای افزایش فروش آنلاین در تجارت الکترونیک آورده شده است:

  • لینک به صفحه لندینگ محصول برای تبلیغات خاص محصول: صفحات لندینگ باید با یک رابط کاربری آسان که کاربران را به سمت خرید محصول شما سوق می دهد ، بهینه سازی کنید.
  • اگر هدف شما تبدیل افراد به مشتری است ، کلمات کلیدی مطابق با قصد خریدار را بررسی کنید: این امر به ویژه برای Google Ads صدق می کند. به عنوان مثال کلمات کلیدی مانند خرید یک ماشین الکتریکی می تواند به هدایت فرد نسبت به ماشین الکتریکی در وب سایت شما کمک کند.
  • از ابزارهای هدف گیری مجدد استفاده کنید: Google Ads ، Facebook و بسیاری از پلتفرم های دیگر برای ارسال تبلیغات هدف دار به کاربرانی که اقدامی کرده اند ، مانند کلیک کردن روی یک تبلیغ ، امکاناتی  دارند
  • کسانی که سبد خرید خود را نهایی نکردند هدف قرار دهید: تبلیغات سفارشی را برای هدف قرار دادن کاربرانی که سبد خرید خود را رها کرده اند ، ایجاد کنید.
  • آزمون A / B : فقط به یک تبلیغ یا یک کمپین بسنده نکنید. فیلم ها را به جای تصاویر ، یک CTA به جای دیگری ، یک مدل قرار دادن تبلیغات به جای مدل دیگر و غیره را آزمایش کنید.

مطالعه موردی: کمپین های تجارت  الکترونیک با استفاده از تبلیغات پولی که منجر به فروش بیشتر شده اند

من مراحل ایجاد کمپین های تبلیغاتی با هزینه عالی برای بازاریابی خرده فروشی و برخی نکات در مورد نحوه بهینه سازی را به شما ارائه داده ام. حالا بیایید برخی از مطالعات موردی را بررسی کنیم تا ببینیم چگونه برند ها این مراحل و نکات را برای افزایش فروش تجارت الکترونیک خود عملی می کنند.

Roller Rabbit: ایجاد یک کمپین تبلیغاتی یکپارچه

شرکت لباس و تختخواب Roller Rabbit با مشکلی روبرو شد. آنها نیاز به ایجاد آگاهی در مورد برند و رشد درآمد با بودجه ای داشتند که ۲۵ درصد کاهش یافته بود در حالی که در پیگیری و بررسی داده های مربوط به درآمد مشکل داشتند. بنابراین آنها شرکت بازاریابی دیجیتال Major Tom را برای ایجاد یک کمپین بازاریابی یکپارچه که شامل تبلیغات پولی در سرتاسر نتایج جستجو و شبکه های اجتماعی است ، استخدام کردند.

اهداف دستیابی به ROAS  به چهارصد درصد  رسید در حالی که با درآمد فصل تعطیلات و اهداف معامله آنها مطابقت داشتند.

در ابتدا ، Major Tom برای اصلاح استراتژی گزارش دهی خود ، اطلاعات کامل آنها را از طریق تجزیه و تحلیل و CRM بررسی کرد.

در مرحله بعدی ، آنها به یک استراتژی رسانه های پولی یکپارچه رسیدند که کانالهای با تأثیر بالا ، از جمله Facebook ، Google Ads و Microsoft Ads را هدف قرار می داد. Tom با گزارش مشکلات ثابت و تبلیغات در محل ، شناسایی مخاطبان ناشناخته را برای برند Roller Rabbit آغاز کرد.

این داده های جدید به آنها این امکان را می دهد تا با تفکیک به گروه های تبلیغاتی کوچکتر و هدفمند ، هدف گذاری خود را متمرکز کرده و تمرکز خود را به بالاترین رده های تدیل بازدید کننده به مشتری معطوف کند. آنها همچنین برای رسیدن به اهداف Roller Rabbit اقدامات زیر را انجام دادند:

  • فرصت های از دست رفته را دریافتند
  • هدف گذاری هایی را که همپوشانی دارند حذف کردند
  • روی تبلیغات شبکه های اجتماعی تمرکز کردند
  • تبلیغات جستجوی پویا را برای کنترل بهتر هزینه ها و هدف گذاری جدا کردند

در نتیجه ، Roller Rabbit شاهد افزایش ۹۵ درصدی درآمد تولید شده توسط رسانه های  پولی و نرخ تبدیل جارت الکترونیکی آنها ۱۷۶ درصد بود. آنها ۹۸ درصد از اهداف معامله پیشی گرفتند ROAS آنها در گوگل، ۷۷۵ درصد بود ، در حالی که ROAS فیس بوک آنها ۱۱۲۴ درصد بود.

شرکت BeautyMNL: استفاده از تبلیغات پویای فیسبوک

BeautyMNL یک شرکت سبک زندگی زنان در فیلیپین است که از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست گرفته تا محصولات سلامتی و تناسب اندام ارائه می دهد. آنها می خواستند بازاریابی خود را برای ارتقا سطح آگاهی از برند و فروش آنلاین راه بیاندازند.

برای رسیدن به این هدف ، آنها به تبلیغات پویای فیس بوک روی آوردند و یک کمپین آزمایشی ایجاد کردند. با تبلیغات پویای فیس بوک ، برند ها چندین محصول را از لیست خود بارگذاری می کنند و فیس بوک به طور خودکار هر یک را در خبرهای مربوط با آن محصول قرار می دهد.

BeautyMNL ترجیح داد از قابلیت مجموعه استفاده کند ، که دارای یک تصویر اصلی و چندین تصویر کوچکتر در زیر آن است. BeautyMNL به جای تصویر ، یک ویدیو را در نقطه اصلی قرار داد.

آنها در کمپین خود افرادی که در وب سایت بوده اند اما خریدی انجام نداده اند ، هدف قرار دادند ، بازاریاب ها می توانند با استفاده از Facebook Retargeting این کار را انجام دهند.

از آن کمپین به بعد که به مدت سه هفته انجام شد ، ۳۸٪ افزایش خرید و ۱۸٪ افزایش فروش نسبت به دوره مشابه بدون تبلیغات مشاهده شد.

نتیجه گیری

سرمایه گذاری در یک کمپین تبلیغاتی پولی نه تنها باعث افزایش آگاهی از برند شما می شود بلکه می تواند کاربران را به سمت سایت تجارت الکترونیک شما سوق دهد و تجربه خرید را برای آنها راحت تر کند. این کار به فروش بیشتر می انجامد.

با وجود از گزینه های مختلف در پلتفرم ها، اکنون زمان خلاقیت و ایجاد تبلیغاتی در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی است که مخاطبان شما را خوشحالتر می کند.

به نظر شما چه نوع تبلیغات پولی برای برند شما بهتر جواب می دهد؟ چگونه می توانید از این روش ها بهره بگیرید و از طریق تبلیغات در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی افراد را به مشتری تبدیل کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست